تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

اس ام اس سرکاری و جوک جدید بهمن 89

خوشگل خانوم

ابرو کمون

چشم عسلی

خوشحال نشو با تو نبودم

با سوسن خانوم بودم




سوال کنکور:

موجودی که در دمای بالای ۵۰ درجه و زیر ۱۰ درجه قادر به ادامه حیات و فعالیت و کار می باشد؟

.

.

جواب:کارمند بانک


* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

از غضنفر میپرسن تا حالا معجزه دیدی؟ میگه : رفتم بانک در به اذن خدا باز شد!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دلم میخواد دوشنبه ها با هم بریم به تجریش / به کفترا بدیم دون به گربه ها بگیم پیش

دلم میخواد بدونی که سانتافه ندارم / ولی به جای ماشین دل زیر پات میذارم

دلم میخواد ولنتاین ، مرکز خرید تندیس / بهت بدم یه کادو ، تو هم بدی بهم کیس

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

سلام Bمیرم Bرات Bشم Fدات

GHربون Nگات Fدای CHشات

Aزیزم Nمیری Aز Yاد

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

لوتی ترین اس ام اس سال:

عشق تو مرا نموده قاطی

ما نو چه ایم و تو گنده لاتی!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

من عاشق نان داغم ای دوست

پروانه دشت و باغم ای دوست

گویند زن چراغ خانه است

من کشته چلچراغم ای دوست!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

آدم ها دو دسته اند: پولدار و بی پول.

تمامی دسته بندی های دیگر فاقد اعتبار می باشند.

شما جزو هر دسته ای باشید بی اعتبار میباشید

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دل خود را چه آسان میفروشی

مگر مستی که این سان میفروشی؟

یقین دارم که گردی ورشکسته

چرا که خیلی ارزان میفروشی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

خوشامدی که خوشم امد ز امدنت

از امدنت اگر خبر داشتمی

ره در قدمت یونجه تر کاشتمی

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

دو تا نقل به هم میخورن کل میزنن

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد