تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

اس ام اس تبریک نهم ربیع الاول-امامت امام عصر و زمان

اس ام اس و پیامک بمناسبت آغاز امامت امام زمان

پیامک بمناسبت آغازامامت امام زمان(ع),

اس ام اس بمناسبت آغازامامت امام زمان(ع),

شعر بمناسبت آغازامامت حضرت مهدی(عج)

 

آغازامامت حضرت گل سرسبدعالم هستی  حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برشمامبارک.

 

آقا جان! حیف نیست ماه شب چهارده پشت ابرهای تیره وپاره پاره پنهان بماند،حیف نیست دیده را

شوق وصا ل باشد ولی فروغ دیده نباشد…

------------------------------------------------------


مهدی جان!

سئوالی ساده دارم از حضورت … من آیا زنده ام وقت ظهورت …

اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …

دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم

 

اگر که آمدی من رفته بودم … اسیر سال و ماه و هفته بودم …

دعایم کن دوباره جان بگیرم … بیایم در رکاب تو بمیرم…

بر چهره پر ز نور مهدی صلوات … بر جان و دل صبور مهدی صلوات …

تا امر فرج شود مهیا بفرست … بهر فرج و ظهور مهدی صلوات…

چه جمعه ها که یک به یک غروب شد نیامدی …

چه بغضها که در گلو رسوب شد نیامدی …

خلیل آتشین سخن ؛ تبر به دوش بت شکن …

خدای ما دوباره سنگ و چوب شد نیامدی …

برای ما که خسته ایم نه ؛ ولی …

برای عده ای چه خوب شد نیامدی ….

تمام طول هفته را به انتظار جمعه ام …

دوباره صبح؛ ظهر؛ نه غروب شد نیامدی…

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند … ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار…
——

به امید روزی که متن تمام اس ام اس ها یک جمله باشد و آن : مهدی آمد…
—–

سر راهت در انتظارم … برده هجرت صبر و قرارم …

جز ظهورت ای گل زهرا … به خدا حاجتی ندارم…

 

کجایى اى همیشه پیدا از پس ابرهاى غیبت؟
—–

در انتظار دیدنت همه دلها بیقرارند
ای تک ستاره بهشت حسرت به دلمان نزار

 

به خدا سوگند دنیا را آذین می بندیم اگر لحضه آمدنت را بدانیم…

—–

ما معتقدیم که عشق سر خواهد زد

بر پشت ستم کسی تیر خواهد زد

سوگند به هر چهارده آیه نور

سوگند به زخم های سرشار غرور

آخر شب سرد ما سحر می گردد

مهدی به میان شیعه برمی گردد

 

…یا امام زمان انتظار هم از نیامدنت بی تاب شد

 

گفته بودم گربیایی مقدمت را گل فشانم

گل چی قابل مهربانم چشمهایم فرش راهت

چه انتظارعجیبی! توبین منتظران هم عزیز من چه غریبی!

عجیب تر که چه آسان نبودنت شده عادت

چه کودکانه سپردیم دل به بازی قسمت

چه بی خیال نشستیم چه کوششی چه وفایی؟

فقط نشسته وگفتیم خداکند که بیایی.

 

جزاو به هیچ واقعه ای دل نبسته ایم

موعود جمعه *جمعه موعود می رسد….

 

نیازارم ز خود هرگز دلی راکه

میترسم در آن جای تو باشد …

 

توسل به امام عصر(عج)

سر راه تو نشستم به تمنای نگاهی

چه شود عاقبتم را ز خدا خیر بخواهی

سالِفِ برِّکَ بی خوانده‌ام و درس گرفتم

که مرا داده‌ای از روز ازل فیض پناهی

با لباسی که برای غم جد تو بپوشم

با همین رنگ سیاهش ز دلم رفته سیاهی

آمدم تا که بگویم سر یارم به سلامت

تسلیت بر تو بگویم همره ناله و آهی

گر نگاه تو نباشد به خدا هیچ نماند

نه امانی نه قوامی نه ثباتی و سپاهی

عزّت عشق عیان است در این سال حسینی

چه شود امر فرج را ز خدا خود تو بخواهی

آغازامامت گل سرسبدعالم هستی  بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برمنتظرین ظهورش مبارک.



منبع:farspix.com

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد