تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

اوج هیجان و لذت

خیلی خیلی جالب تا ثبت نام نکنی و نبینی هیجانش رو درک نمی کنی.

بزرگترین سایت حراجی ایرانی.اولین قدم برای شروع کار ثبت نام در سایت است.بعد از ثبت نام در سایت به شما ۵ بید جایزه می ده به صورت رایگان.بعد شما می توانید بید بخرید به صورت آنلاین و یا با معرفی دوستانتان بید جایزه بگیرید.به ازای معرفی هر نفر ۳ بید رایگان و از طرفی اگر افراد معرفی شده از طرف شما هم بید بخرند از سایت به شما هم درصد می ده.با این اعتبارهای کسب شده می توانید در مزایده شرکت کنید.و اگر برنده شوید خوش به حال شما.اجناس اصل و واقعی موجود در سایت را می توانید با قیمت خیلی کمتر از بازار بخریدبعد از ثبت نام و فعال کردن اکانت می توانید وارد سایت شوید.بعد از ورود در سمت چپ سایت مزایده های در حال اجرا رو می بینید شما هم اگر در حسابتون بید داشته باشید می توانید در مزایده شرکت کنید و اگر آخرین نفر شرکت کننده در مزایده باشید جایزه به شما تعلق می گیره.زبانش فارسی و ایرانی است بروید و مطالعه کنید و اگر خواستید ثبت نام کنید.امیدوارم یکی از برندگان خوش شانس مزایده های سایت باشید. در این سایت شما امکان چت کردن با دوستان رو هم دارید به این صورت که بعد از ورود به انجمن سایت در قسمت پایین صفحه امکان چت کردن هست.


جوآیز سایت:

آی پد - گوشی موبایل (انواع مختلف) - حافظه فلاش - ماوس بی سیم - تبلت - و ...... که قیمت آنها در بازار زیاد ولی در سایت با داشتن بید بیشتر خیلی ارزانتر می توانید برنده شوید و همان پولی را می پردازید که در مزایده برنده شده اید.مثلا اگر شما یک گوشی موبایل را که قیمتش در بازار ۱۰۰۰۰۰ تومان است با قیمت ۳۰۰۰ تومان برنده شوید شما همان ۳۰۰۰ تومان را می پردازید.


پس برای ثبت نام عجله کنید تا شانس خودتان را با همان ۵ بید هدیه سایت امتحان کنید.


بیدفا

 


بعد از عضویت ۵ بید به شما جایزه می ده .بید یعنی پیشنهاد یعنی شما می تونید با این ۵ بید پنج بار پیشنهاد بدید.بعد شما می تونید بید بخرید و یا با معرفی دوستانتون به سایت بید جایزه بگیرید.بنظر من ثبت نام کنید و شانس خودتون رو با این ۵ بید امتحان کنید.خوب این هم یک جور کسب درآمد است شما می تونید جنس عالی رو با قیمت کم بخرید و اگر خواستید با قیمت بالاتری در بازار شهر خودتون بفروشید.



یادتون باشه بعد از ثبت نام نیاز به فعال کردن اکانت دارید  یعنی سایت به موبایل شما کد فعال سازی رو می فرسته که باید اون رو در قسمت فعال سازی سایت وارد کنید.



ثبت نام

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد