تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

من هم یک زن هستم !!!

funkade.asalblog.com

من هم یک زن هستم. زنی پرکار و پر مشغله، در دل جامعه با دوستان خانوادگی و کاری زیاد و چیزی که میخواهم بنویسم دور از هر گونه تعصبی است. تعصبی که…

من هم یک زن هستم. زنی پرکار و پر مشغله، در دل جامعه با دوستان خانوادگی و کاری زیاد و چیزی که میخواهم بنویسم دور از هر گونه تعصبی است. تعصبی که…

 

تعصبی که ممکن است با شنیدن این مطلب از روانشناسی زنان از دهان یک مرد، در مقابلش جبهه بگیریم.

در محیط های کاری و خانوادگی معمولا زن های زیادی هستند که از قدرت مطلق خود در خانه صحبت میکنند و ما را تحریک میکنند که از تجارب آنها استفاده کنیم و بدانید که در بیشتر این موارد، شروع به این کار یعنی تیشه به ریشه زندگی خود زدن و زندگی خود را نابود کردن. حال من یک سوال از شما دارم و این است که آیا فکر می کنید که زنانی که از قدرت خود در خانه و از شوهر گوش به فرمان سخن میگویند، واقعا خوشبخت هستند؟

این یکی از خصوصیات بعضی از زنهاست که دوست دارند شرایط را به گونه ای دیگر جلوه دهند و با این کار خود دوست دارند حقیقت را پنهان میکنند و دیگران را نیز وسوسه کنند تا کار آنها را انجام دهند. مثلا حرفهایی از این قبیل می زنند: شوهرم رو دیشب انداختم بیرون و صبح با یه دسته گل اومده بود منت کشی و یا من با دوستام دو هفته رفتم شمال ولی شوهرم جرات نداره بدون من جایی بره و یا با کنایه به شما حرف میزنند، به عنوان مثال میگویند: هنوز هم عادت داری شب برای شوهرت غذا درست کنی؟ یا تو چرا کارهای خونه رو انجام می دی؟ اینکارا تو خونه من، وظیفه شوهرمه یا اینقدر بهش رو نده و غیره که با این حرف ها میخواهند شما به شما نیز کلک بزنند و لی هرگز گول این حرف ها را نخورید. شما که نمیدانید زندگی آنان چگونه است، شاید آنها دارند فقط تخیلات خود را با شما در میان می گذارند  و بدانید که تحقیقات نشان داده است که اینگونه زندگی ها عمر کمی دارند و به سرعت از یکدیگر می پاشند.

از منظر روانشناسی، اگر واقعا میخواهید زندگی کنید یا زندگی را حقیقتا دوست دارید، پس گول این افراد را نخورید میدانید چرا؟ چون این کارها ممکن است شما را در آسایش قرار دهد ولی شما را به فردی تبدیل میکند که باید به تنهایی در میدان زندگی بجنگید و مسئولیت های اقتصادی و خوراک و بچه ها و غیره شما را خیلی زود و ناخودآگاه به فردی عصبی تبدیل میکند و همچنین فاصله شما و همسرتان نیز روز به روز افزایش می یابد و با این نکته توجه داشته باشید که هر مردی، ویژگی های رفتاری مخصوص به خود را دارد که با درک آنها میتوانید یک زندگی عالی و رویایی را برای خود و خانواده خود بسازید و این بدین معناست که همه زندگی را نمیتوان تنها با یک نسخه پیچید.

من به شخصه موافق این نیستم که شما هیچ مسئولیتی را به عهده نگیرید و همه کارها را به شوهرتان واگذار کنید زیرا هر زنی دیگر باید در دنیای امروز، توانایی اداره یک زندگی متوسط را داشته باشد و تحصیلات  یا مطالعات و یا یک کار عملی برای گذراندن امور زندگی، بسیار میتواند به شما کمک کند تا احساس ناتوانی نکنید و آماده  شوید تا وارد صحنه زندگی شوید و بدانید که هر کسی ممکن است روزی در میان دریای حوادث گرفتار شود ولی یادتان باشد که در زندگی خانوادگی، شمشیرتان را از رو نبندید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد