تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

عکس های حدیثه تهرانی بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها

عکس های حدیثه تهرانی (خواهر هدیه تهرانی) بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها + مصاحبه

aks hadise tehrani, akse hadise tehrani, Hadiseh tehrani, اسم بازیگر نقش سارا سریال خوشنشین ها, بازیگر, بازیگر نقش سارا سریال خوشنشین ها, بازیگران خوش نشینها, تصاویر حدیثه تهرانی, حدیثه تهذانی, حدیثه تهرانی, حدیثه تهرانی بازیگر نقش سارا در خوش نشینها, حدیثه تهرانی خوشنشین ها, حدیثه تهرانی در خوش نشینها, حدیثه تهرانی در سریال خوشنشین ها, حدیثه تهرانی در نقش سارا, حدیثه تهرانی و همسرش, حدیثه خانم عزیز, خوش نشینها, خوشنشینها, سارا خوشنشین ها, سارا در سریال خوش نشینها, عکس بازیگر خوشنشین ها, عکس بازیگر نقش سارا سریال خوشنشین ها, عکس بازیگران سریال خوش نشینها, عکس جدید حدیثه تهرانی, عکس حدیثه تهرانی, عکس حدیثه تهرانی بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها, عکس حدیثه تهرانی در سریال خوش نشینها, عکس خواهر علی صادق دانیال در سریال خوش نشین ها, عکس خواهر هدیه تهرانی, عکس سارا خوشنشین ها, عکس سارا در سریال, عکس سارا سریال خوشنشین ها, عکس های بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها – حدیثه تهرانی, عکس های جدید حدیثه تهرانی, عکس های حدیثه تهرانی, عکس های حدیثه تهرانی (خواهر هدیه تهرانی) بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها + مصاحبه, عکس های حدیثه تهرانی بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها, عکس پرستو مقدم, عکسهای بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها, عکسهای جدید حدیثه تهرانی, عکسهای حدیثه تهرانی, عکسهای خواهر علی صادقی در سریال خوش نشینها, عکسهای سریال خوش نشینها, عکسهای پرستو مقدم, نام بازیگر نقش سارا در سریال خوش نشینها, نام بازیگران سریال خوش نشینها, نقش سارا خوشنشین ها, همسر حدیثه تهرانی, پرستو مقدم در سریال خوش نشینها

«حدیثه تهرانی» بازیگر جوانی است که به گفته خودش با دادن تست پا به دنیای بازیگری گذاشت و بازی در سریال «به کجا چنین شتابان» نخستین تجربه حرفه ای اش به شمار می آید. او بعد از آن در فیلم سینمایی «شکلات داغ» و سپس در سریال «آسمان همیشه ابری نیست» بازی کرد و در حال حاضر هم با سریال «خوش نشین ها» میهمان شبکه سوم سیماست. تهرانی بازی در این سریال را تجربه خوبی می داند. او در نقش «سارا» دختر خانواده و خواهر «دانیال» (علی صادقی) بازی می کند. با وجود مشغله کاری طبق هماهنگی های انجام شده با تهیه کننده سریال «ایرج محمدی»، با تهرانی درباره این سریال و هم بازی شدن با پیشکسوتان عرصه طنز گپی زدیم که در ادامه می خوانید.

ادامه مطلب ...

ده دلیل عمده ی پسرانه برای زن گرفتن(طنز)!!

                             

سخنان یک مشاور ازدواج به پسران مجرد:

....

ادامه مطلب ...

تجاوز هشت شیطان صفت به دختر دانشجو

هشت جوان شیطان صفتی که با ربودن یک دختر دانشجوی دانشگاه صنعتی یکی از شهرهای استان سمنان وی را مورد تجاوز قرار داده بودند با تلاش ماموران پلیس امنیت اخلاقی دستگیر شدند.
ادامه مطلب ...

نجات معجزه آسای یک خودرو

این خودرو با برخورد به گاردهای کنار جاده منحرف شده و به صورت معجزه آسایی در محلی که مشاهده می کنید و با چرخش 180 درجه متوقف شده است.

ادامه مطلب ...

زنان خیابانی زنگ خطر ایدز

هشدارهای پی در پی مدیران وزارت بهداشت در خصوص شیوع "ایدز" از طریق رفتارهای جنسی در کشور نشان از این واقعیتی تلخ دارد و باید نگران افزایش موارد ابتلا به این بیماری به خصوص از طریق رفتارهای جنسی پرخطر و کنترل نشده بود.

ادامه مطلب ...

آخرین عکس‌ها قبل از مردن!

 

بیل بیگارت یک عکاس خبری بود که حوادث ۱۱ سپتامبر را بازتاب می‌داد. او به طرز تراژیکی بعد از سقوط دومین برج تجارت جهانی درگذشت. ۴ روز بعد جسد بیگارت، از میان آوار بیرون آورده شد. دوربین‌هایی که...

ادامه مطلب ...

تنها مسابقه زیبایی زنان در عربستان

«سکینه الزایر»، یکی از شرکت کنندگان در مسابقه ملکه زیبایی است. بدن و صورت او به طور کامل در زیر یک عبای بلند مشکی و یک روبند اسلامی‌پنهان شده و از این رو هیچ کسی نمی‌تواند حدس بزند که سکینه چه شکلی است.
در تنها مسابقه زیبایی عربستان که بین زنان برگزار می‌شود داوران هیچ توجهی به صورت یا اندام فرد شرکت کننده ندارند.
در این مسابقه فردی برتر است که بهترین خصوصیات اخلاقی و احترام به والدین را از خود بروز دهد.


ادامه مطلب ...

توصیه می شود این عکس را ببینید

عکس زیر در تاریخ 29 سپتامبر ۱۹۳۲، طبقه ۶۹ آسمانخراش در حال ساخت GE Building در منهتن نیویورک گرفته شده است . پس از رکود بی سابقه اوایل دهه ۱۹۳۰ در آمریکا کارگاه هاى ساختمانى تعطیل و کارگران بیکار شده در حال استراحت و خواندن اخبار روز هستند.

قصه زیبای افشین قطبی و رفتگر

قطبی زیر پلاکاردی تبلیغاتی از بنیاد دل شیر ایستاده بود و عکاسان گرم عکس گرفتن از او بودند که چشمش افتاد به رفتگری که داشت از آن دور، زباله‌ها را جمع می‌کرد.

او سوژه‌اش را یافته بود: «بچه‌ها برویم سمت این مرد زحمتکش.او یک شیردل واقعی است.» افشین خودش را به رفتگر رساند و صدایش کرد.

مرد که از این همه توجه ناگهانی و دوربین‌هایی که به سمتش گرفته بودند تعجب کرده بود به اطرافش نگاه می‌کرد. او نه افشین را می‌شناخت و نه اصلاً می‌دانست اینجا چه خبر است.

اتفاقی که باعث شد تا افشین ناچار شود برایش توضیح دهد: «سلام من سرمربی تیم ملی فوتبال هستم، مرا می‌شناسی؟» پرسشی که پاسخی منفی داشت. اما او با درخواست گرفتن عکس یادگاری موافقت کرد.

افشین برایش می‌گفت: «فردا عکس ما روی همه نشریات چاپ می‌شود.» و واکنش مرد همچنان بی‌توجهی بود. او می‌خواست زودتر برود و کارش را انجام بدهد.