تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

فروتن و نیوشا ضیغمی بعد از تصادف / عکس

سایت روزنامه ایران: تازه‌ترین فیلم محمدرضا فروتن با عنوان «چهارسو» این روزها در مراحل تدوین و صداگذاری به سر می‌برد.

کارگردانی این فیلم برعهده فرهاد نجفی بوده و فیلمنامه آن را هم حمید سلیمی نوشته است.

ادامه مطلب ...

اعدام قاتل روح الله داداشی + تصاویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج پس از طی مراحل قانونی قاتل روح الله داداشی که علی‌رضا نام دارد، بامداد امروز در محل وقوع جرم با حکم قاضی دادگاه و حضور خانواده شاکی قصاص شد.

قاتل، جوانی است که در تاریخ بیست و ششم تیر ماه ۹۰ یعنی دو ماه و چهار روز قبل در یک نزاع، با ضربات چاقو قهرمان ایران و جهان را به قتل رسانده بود.

این حادثه در خیابان پونه گلشهر کرج روی داد و اجرای حکم قصاص نیز در همین محل انجام شد. در زمان اجرای حکم جمع کثیری از شهروندان البرزی و همچنین ورزشکاران حضور داشتند.
این حکم پس از قرائت کیفرخواست و حکم صادره از سوی قاضی پرونده در ساعت پنج و ۱۵ دقیقه صبح امروز چهارشنبه سی‌ام شهریور ماه سال ۹۰ اجرا شد.

ادامه مطلب ...

دانلود Full Uninstall v1.05 پاکسازی کامل نرم افزارها از سیستم عا

همیشه وقتی نرم افزار کاربری برروی سیستم عامل ویندوز نصب می شود رد پاهایی را به جای می گذارد که شاید حتی بعد از Uninstall هم آن رد پاها باقی بمانند و پس از مدتی باعث کاهش کارآیی سیستم گردند. بعضی اوقات هم نرم افزارها به دلایل مختلف به هیچ وجه امکان Uninstall ندارند و تنها راهش استفاده از ابزارهایی است که برای این کار در نظر گرفته شده اند. Full Uninstall ابزاری بسیار ساده اما سبک و کوچک برای پاک کردن یا همان Uninstall کردن کامل نرم افزارهاست. نرم افزاری که به سبب همین سادگی فوق العاده آسان هم اجرا می شود ؛ تنها چند کلیک ساده نیاز است تا با انتخاب نرم افزار نصب شده آن را به صورت کامل از روی سیستم حذف نمود به طوری که هیچ گونه فایل جانبی از آن باقی نماند.

ادامه مطلب ...

دختر جوان در زابل به‌ دست پدرش کشته شد !


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از قتل دختر ۱۹ ساله‌ای به‌دست پدرش در زابل خبرداد.

سرهنگ محسن عطار با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام یک مورد فوت مشکوک در یکی از روستاهای زابل‌، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اکیپی از ماموران، برای بررسی صحنه جرم به محل حادثه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از رسیدن به محل با جسد دختر ۱۹ ساله‌ای برخورد کردند که آثار ضرب و جرح روی دست‌ها و سر وی مشهود بود.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی از پدر متوفی، متوجه شدند وی با همسرش اختلاف داشته است.

عطار با بیان اینکه پدر متوفی سرانجام لب به اعتراف گشود به اعترافات متهم درباره نحوه به قتل رساندن دخترش اشاره کرد و گفت: متهم در شب حادثه به خاطر اختلاف با همسرش و این که وی به خانه نیامده بود، مقداری از وسایل خانه را به آتش کشیده که دخترش مانع از کار او شده بود و پدر نیز به‌وسیله رگلاتور گاز چند ضربه به سر او وارد کرده و او بی‌هوش شده است و هنگام صبح متوجه شد که دخترش مرده است.

بنا به گفته رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، پس از اقرار صریح متهم، وی به مرجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمد روانه زندان شد.

گردآوری : گروه اینترنتی ببینین . کام

منبع : ایسنا

عکسی از نوجوانی احسان علیخانی مجری تلویزیون !

احسان علیخانی مجری جوان، مسلط، صمیمی و پرتحرک است که در چند سال اخیر توانسته اجراهایی به یادماندنی داشته باشد. او فارغ التحصیل رشته مدیریت بازرگانی از دانشگاه تهران می باشد. دو خواهر و یک برادر دارد و خودش فرزند آخر خانواده است. مادرش پرستار بازنشسته است و به گفته خودش بهترین دوستش است.

ادامه مطلب ...

ستایش اصلا آرایش ندارد !

bia2tafrihi.com at site

طراح گریم سریال «ستایش» درباره ی اینکه چرا تفاوت گریم و آرایش در این سریال محسوس نیست و بازیگر نقش «ستایش» اغلب با آرایش دیده می شود گفت: در سریال «ستایش» این طور نیست که شخصیت اصلی در یک صحنه آرایش داشته باشد و در یک صحنه نداشته باشد ؛ آرایش «ستایش» در همه ی صحنه ها یکنواخت بوده است.

ادامه مطلب ...

با لاله و ستاره سینمای ایران + عکس خانوادگی

bia2tafrihi.com at site

سال‌هاست که خواهــــران اسکندری در عرصه هنر به فعالیت می‌پردازند، خواهرانی تحصیلکرده که هنر را به خوبی درک می‌کنند، آنها به همراه دیگر فرزندان خانواده، سال‌هاست که به جز بازیگری در حیطه‌های دیگر هنری به فعالیت می‌پردازند.

ادامه مطلب ...

بفرمائید شام! ( از سالاد عنکبوت گرفته تا خون مار کبری)+عکس


شاید به هیچ قیمتی حاضر نباشید لب به این غذاها بزنید.دیدن برخی از اینها دقیقا برای کور شدن یک هفته ای اشتهای شما کافیست. گفتنی است که اغلب این غذاها در کشور چین طرفدار دارند.
مشرق:
۱- سالاد عنکبوت در چین

ادامه مطلب ...

نتیجه حسادت به گربه

نتیجه حسادت به گربه


مردی از این که زنش به گربه خانه بیشتر از او توجه می کرد ناراحت بود، !

ادامه مطلب ...

شعر طنز

پیامک زد شبی لیلی به مجنون
           
ادامه مطلب ...