تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

عکسهای ماهواره ای ایران از بالا

عکسهای جالب و دیدنی از مکان های معروف کشور عزیزمان ایران، از بالا با ماهواره گرفته شده است.

مسجد شاه اصفهان


همدان  


باغ شازده - ماهان  


آبیاری با قنات - فارس  


تخت جمشید  


مقبره کورش  


جزیره هرمز


 

نظرات 2 + ارسال نظر
یوسف پنج‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 20:06 http://www.iranhome.blogfa.com

سلام دوست و همکار عزیزم وبلاگ بسیار خوب و عالی دارید
و اگر ازش پشتیبانی بیشتری کنید خیلی عالیتر میشه.

همکار عزیزم در صورتی که با تبادل لینک موافق هستید حتما به وبلاگ من که وبلاگ خودتون هست تشریف بیاورید
و بگید با چه نامی لینکتون کنم و اگر مایل به تبادل لینک بودید من را با

اس ام اس جدید لینک کنید

هم اکنون سایت من جزء پربازدیدترین و محبوب ترین وبلاگهای تفریحی ایرانی هست که
جز’ وبلاگهای پربیننده طنز نیز میباشد(رتبه در گوگل = پیج رنک 3 ) . خوشحال میشوم به وبلاگ من یک سری بزنید و نظر زیبا تون را بگید
هم اکنون آمار وبگاه من بین 2500 تا 3000 میباشد.

www.iranhome.blogfa.com

پیروز و موفق و در پناه خدای مهربان باشید[گل]

یوسف جمعه 16 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 04:29 http://www.iranhome.blogfa.com

با سلام و ممنون از لطف شما
وبلاگ شما را در صدر لینکهای خود در بخش تبادل لینک با وبلاگهای اینترنتی قرار دادم

با تشکر

پیروز و موفق باشی دوست عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد