تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

اس ام اس از همه رقم

هر رقم اس ام اس میخای جوک.... سر کاری....عشقولانه........ برو ادامه مطلب


این اس ام اس شما فقط برای دویدن شما به دنبال گوشی ارسال شده و ارزش دیگری ندارد !
 -----------------------------------
 دوست داشتم جیگرتو بخورم. اما حیف باید تا عید قربان سال دیگه صبر کنم !
 -------------------------------------
 
 طبق آخرین مصوبه وزارت دادگستری . خل بودن جرم نیست . ازادانه به کارت برس !
 --------------------------------------
 می دونید که اولبن بار که ادم حوا رو دید بهش چی گفت ؟ گفت : ایوووووو چه خانم با شخصیتی ! با من ازدواج می کندهده ؟
 ----------------------------------------
 لرزش صدات .برق نگات . طش قلبت . نفسهای تندت و عرقی که رو یشونیت نشسته . همه گویای یک چیزه :................................... تیروئیدت رکاره برو دکتر !
 ---------------------------------
 قلب من . دل من . خون تو رگهای من . نفس من جیگر من . خلاصه .... همه وجودم درد می کنه . باید برم دکتر ببینم چرا اینطوری شدم !
 --------------------------------
 اگه منو دوست داری که هیچ چ چ چ چ ... اما اگه نداری ........ تو غللللط می کنی !
 --------------------------------
 ....
 
 ......
 
 .......
 
 فضول اگه چیزی می خواستم بنویسم بگم همون بالا می گفتم
 --------------------------------------
 جواد ترین اس ام اس لاو ???? : لاستیک دلمو را با میخ نگاهت پنچر نکن ! 

 

خنده دار 

تو که درخت زندگی من هستی که الاغم را به آن می بندم
 ------------------------------------
 ورژن اول : رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گل رو ندیدم نگرانت شدم .
 
 ورژن دوم : رفتم دم گل فروشی هر چی گشتم قشنگ ترین گلم رو ندیدم . آخه گوشفند ! چرا اون گل رو خوردی ؟
 --------------------------------
 ---------------------------
 
 می خوای با سه شماره هیبنوتیزمت کنم و بگم چه جور آدمی هستی ؟ خوب پس با ? شماره آروم چشمات رو ببند : .... ?...... ?.......?.......
 
 ...................................................هنوز که چشمات بازه؟.................
 
 ...................................................می گم چشماتو ببند !................
 
 ..................................................چرا زیر چشمینگاه می کنی ؟.....
 
 .............................................. اصلا نیازی به هیپنوتیزم نیست
 
 هر خری می فهمه چه قدر فضولی
 
 ------------------------------------
 
 +- +- +- +- +- +-
 
 +- +- +- +- +- +-
 
 +- +- +- +- +- +-
 
 بشین جمع ومنها کن ببین چندمین باره سر کار رفتی ؟
 
 --------------
 
 -------------
 
 --------------
 
 به دلیل ایام سوگواری از گفتن این جک معذوریم
 -------------------------------------
 
 
 سریع ترین دوربین جهان اختراع شد . این دوربین می تونه از خانوم ها در لحظه ای که دهانشون بسته است عکس بگیره !  

 

عش قولانه 

او هوایم را داشت وقتی که پیاده رو ها لیز و یخبندان بود بی هوا رفت بی هوا ماندم و چه هوایش امروز که پیاده رو ها لیز و یخبندان است در سرم پیچیده است.
 ------------------------
 لهی
 .
 .
 .
 .
 .الهی
 .
 .
 .
 .
 .
 الهی من قربون اون
 .
 .
 .
 .
 .
 .چشمات برم که دنبال sms می گرده
 -----------------------
 
 چراغ را خاموش کن سر تا پا ایستاده ام به آغوشم بیا . بی ماه شب کامل نمی شود
 --------------------------
 سنگی که طاقت ضربه های تیشه رو نداره تندیس زیبایی نمیشه.از زخمهای تیشه خسته نشو که وجودت شایسته ی تندیس زیبایی است
 -------------------------
 روز اول خیلی اتفاقی دیدمت... روز دوم الکی الکی چشمام به چشمای تو افتاد...روز سوم ....هفته ی بعد دزدکی بهت نگاه کردم ... ماه بعد شانسی به دلم نشستی و حالا سالهاست یواشکی دوستت دارم...
 
 -----------------------
 ا
 نه در کف فنجان فهوه نه در اخم پیشانی فالگیر بزرگ نه در ازدحام آدمهایی که سرد از کنارم می گذرند... نمی توانم بیابمت..نمی توانم..تو بین لایه های پیچ در پیچ تقدیر من در کف دستم گم شده ای...
 --------------------------
....جدید ترین نفرین از محسن چاوشی

 ....الهی تو بمیری من نمیرم
 
 ....سر قبرت بیام پارتی بگیرم
 
 ...الهی سرخک و اوریون بگیری
 
 ....تب مالت و بلای جون بگیری
 
 ....الهی از سرت تا پات فلج شه
 
 .... کمرت بشکنه دستت قلم شه
 
 ....الهی حصبه و ام اس بگیری
 
 ....سر راه بیمارستان بمیری
 
 .....الهی کور بشی چشمات نبینه
 
 ....بمیری گم بشی حقت همینه
 
 .....الهی آسم نوع آ بگیری
 
 ....هنوز که زنده ای پس کی میمیری؟
 
 ....الهی همسر ایدزی بگیری
 
 ....بفهمی که داری از ایدز میمیری

بار دوستت دارم.1000 بار می پرستمت 1000 عاشقتم 1000 بار دیوونتم ......1000 بار این اس ام اس رو به دیگران دادم!

---

تو دنیا هیچی هیچی نداشته باشی مطمئن باش 3 چیز همیشه مال تو هست:خدای مهربون-فکرای قشنگ-قلب کوچیک من

---

عاشقان گویند دنیای بوسه عجب دزدی پر منفعتی است که اگر باز پس گیرد دو چندان شود

---

می دونی اگه یه اسب با یه سمور ازدواج کنه بچشون چی میشه؟
.
.
.
.
من چمیدونم.مگه من گفتم عروسی کنن؟مگه من گفتم بچه دار شن؟

---

ببخشید از معاملات عشقی مزاحمتون میشم.می خواستم ببینم قلب شما مستاجر نمی خواد؟ 

 

 

وقتی تو رو دیدم کارگردان قلبم گفت: نور....صدا.... حرکت.... و من برای به دست آوردنت چه نقشها که بازی نکردم

-----------------------------

چشم هایت به من آموخت که با آخرین نگاه اولین رنج آغاز میشود

------------------------------

هیچ وقت نذار هر رهگذری که رد میشه رو دلت یادگاری بنویسه چون بعدا پاک کردنش خیلی سخته

-----------------------------

میدونی طبق آخرین آمار کم جمعیت ترین جای دنیا کجاس؟ . . . . نمیدونی؟ . . . . . . . . . . . . . . قلب منه که فقط تو توی اون ساکنی

----------------------

یکی ناز می کنه یکی محبت می کنه .. . . . اونی که ناز میکنه همیشه محبت می بینه اونی که محبت می کنه همیشه تنهای تنهاست

------------------------

اگر روح ما ارزش چیزی را داشته دلیل بر آن است که سخت تر از دیگران سوخته
آندره ژید

--------------------

سلطان کائنات که چنین کائنات ساخت

مقصود عشق بود جهان را بهانه ساخت

-----------------------

در دیاری که در آن نیست کسی یار کسی

کاش یا رب که نیفتد به کسی کار کسی

-------------------------

همیشه در بازی گرگم به هوا از گرگ شدن فرار می کردیم

ولی اکنون نا خواسته در تمام بازی ها گرگیم بی آنکه از خودمان

--------------------------

پاىمورچه روتصورکن

حالاتصورکن جوراب داره

حالاتصورکن جورابش سوراخه...!

دلم برات اندازه سوراخ جوراب مورچه شده

--------------------------------

 

درنگاه کسی که پرواز را  نمیفهمد هر چه بیشتر اوج بگیری کوچک ترخواهی شد

-------------------------------------- .

می دونی فرق دیازپام با چشات چیه ؟
.
.
.
.
دیازپام آرومم میکنه ولی چشات داغونم میکنه

---------------------------

ضرب المثل چینی یه میگه حرفای دخترا روباور نکن حرفای پسرا رو اصلا گوش نکن

------------------

/زن خوب تو دنیا مثلا دایناسوره که نسلش منقرض شده ، ولی مرد خوب مثل سیمرغ ، که از اول هم افسانه بوده

-------------------------

آرایشگرا قشنگ می‌کنن، دکترا خوب می‌کنن، مکانیکا درست می‌کنن، آشپزا سیر می‌کنن و... تو پیش کدومشون میری؟

---------------------

یه روز یه ترک رو به جرم دزدی می برن دادگاه .قاضی می گه خجالت بکش این دفه چهارمه که میای دادگاه .ترکه به قاضی می گه تو خجالت بکش که هر روز اینجا یی

---------------------

به رشتیه میگن تو به زندگی پس از مرگ اعتقاد داری ؟ میگه 100% آخه من خودم 2 سال یعد از مرگ پدرم به دنیا اومدم

----------------------

یه ضرب المثل رشتی میگه:

رسیدی خونه بزن تو گوش زنت!!!

تو نمیدونی واسه چی زدی...اما اون میدونه چرا خورده...!!!

-----------------------------

 

دکتر به یارو میگه: دوتا خبر بد دارم.اولیش اینه که تو فقط بیست و چهار ساعت زنده می مونی.یارو میگه دومیش چیه؟
دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم

------------------

 

ردپایم بی صداست   عشق من بی انتهاست...   ردپای اشکهایم را بگیر   تا بدانی خانه عاشق کجاست

--------------------

هر انسانی لبخندی از خداست؛ تقدیم به تو که زیباترین لبخند خدایی!

-------------------

در زندگی بارون نباش که فکر کنند با منت خودتو به شیشه می کوبی ابر باش تا منتظرت باشن که بباری

--------------------

هیچ وقت رازت رو به کسی نگو وقتی خودت نمی تونی حفظش کنی چطور انتظار داری کسی دیگه برات راز نگهدار باشه

---------------------

به غم کسی اسیرم که ز من خبر ندارد
عجب از محبت من که در او اثر ندارد

-------------------------

در گلستان خیالم ندهد هیچ گلی بوی تورا... تو گل ناز منی از دور می بوسم تورا...

--------------------

بازیچه دست یار بودن عشق است   در پنجه غم شکار بودن عشق است   در محکمه ای که یار باشد قاضی   محکوم طناب دار بودن عشق است

دیشب تو فکرت بودم که یه قطره اشک از چشمام جاری شد........ از اشک پرسیدم چرا اومدی؟؟ گفت آخه تو چشمات کسی هست که دیگه اونجا جای من نیست

----------------------

ترکه بعد از سی سال کچل بودن میره مو میکاره دو روز بعدش توی قرعه کشی بانک حج واجب برنده میشه

-------------------------

لره با خوشحالی به دوستش میگه بالاخره این پازل رو بعد از ۲ سال حل کردم . دوستش میگه: ؟ می گم 2 سال زیاد نیست : نه بابا رو جعبه اش نوشته ۷ تا 4 سال

------------------------

به رشتیه میگن تو به زندگی پس از مرگ اعتقاد داری ؟ میگه 100% آخه من خودم 2 سال یعد از مرگ پدرم به دنیا اومدم

--------------------

دوست دارم تو سیب باشی و من چاقو پوستتو بکنم می دونی چرا؟؟؟ چون چاقو بخواد پوست سیب رو بکنه باید همش دورش بگرده 

-----------------------

به ترکه می گن خوابیده آب نخور عقلت کم می شه!می گه عقل چیه؟می گن هیچی بابا آبت رو بخور

---------------------

می دونی اگه یه ترک یه نارنجک انداخت طرفت با ید چی کار کنی؟ . . . باید ضامن شو بکشی پرت کنی طرف خودش

-----------------------------

 

 


.


اشک تنها موجودی است که چون از چشم می افتد عزیز میشود!

------------

دقت کردی که قشنگترین و عزیز ترین چیزای دنیا همیشه یکین ؟ ماه یکیه ... خورشید یکیه ... زمین یکیه ... خدا یکیه ... مادر یکیه ... پدر یکیه ... منم یکی هستم

------------

اگر بهترین دوست نیستی اقلا بهترین دشمنم باش . اگه غمخوارم نیستی اقلا بزرگترین غمم باش . هرچه هستی همیشه بهترین باش چون بهترینها همیشه در یاد خواهند ماند. پس در بدترین خاطراتم بهترین باش

هرگاه دلت هوایم را کرد، به آسمان بنگر و ستارگان را ببین که همچون دل من در هوایت می تپند.

لحظه ها گذرا و خاطرات ماندگارند حاضرم تمام هستیم را بدهم تا لحظه ها ماندگار و خاطرات گذرا شوند...

مهربانی را در کودکی یافتم که آبنباتش را به دریاچه نمک انداخت تا شیرین شود.

--------------

گفت: عاشقی مرد، بیا به یادش لحظه ای سکوت کنیم. گفتم: اگر بخواهیم برای عاشقان سکوت کنیم، باید عمری را ساکت باشیم...

-------------

خرج کن ولی اسراف نکن. عاشق شو ولی دیوانگی نکن. اسوده باش ولی بیخیالی نکن . حرف بزن ولی وراجی نکن. دوستت دارم........... ولی پورو نشو

-----------

آسمان را ستاره زیبا می کند باغ را گل عشق را محبت چشم را اشک و تو را عمل دماغت

-------------

هرگز برای عاشق شدن، به دنبال باران و بهار و بابونه نباش. گاهی در انتهای خارهای یک کاکتوس به غنچه ای می رسی که ماه را بر لبانت می نشاند

-----------

دنیا آنقدر وسیع است که برای همه مخلوقات جایی هست ، به جای آنکه جای کسی را

بگیرید تلاش کنید جای واقعی خود را پیدا کنید!!

--------------

بخشندگی را از گل بیاموز، زیرا حتی ته کفشی که لگدمالش می‌کند را هم خوش بو می‌کند

--------------

دوست دختر ترکه بهش میگه:اگه توجه کنی میبینی که نگاهم باهات حرف میزنه.
ترکه میگه:اینقدر پلک نزن،صدات قطع و وصل میشه !!!

-------------

آبادانیه میاد تهران سوار اتوبوس میشه بلیط ابادان میده
راننده بهش میگه این مال ابادان تو تهران اعتبار نداره
میگه وولک خوب نگاه کن روش نوشته ابادان و حومه

-------------- 

رشتی یه میره خونشون می بینه دخترش با یه پسره تو خونه تنهاس میگه چشمم روشن حتما از فردا سیگارم می کشی

------------

به ترکه میگن: نظرت درباره بند گردنی موبایل چیه؟! میگه :خوبه, فقط موقع شارژ گوشی یه 2 ساعتی ادم از کار و زندگی میندازه

------------

یه ترکه میره خواستگاری بابای عروس بهش میگه اون گلی که زدی به یقت خارش اذیتت نمیکنه ترکه میگه خارش که نه ولی گلدونش که تو لباسمه بیچارم کرده

-----------

به یه ترکه میگن تو چرا ریش نداری میگه اخه من به مامانم رفتم

-----------

ترکه از تاکسی پیاده میشه درو محکم می بنده می گه پدر سگ خودتی. راننده می گه من که چیزی نگفتم. ترکه می گه بعدا که می گی

--------------

زندگی چیه ؟ زندگی عشقه، عشق چیه ؟ عشق بوسیدنه، بوسیدن چیه ؟ بیا اینجا بهت بگم!!!

------------

یه ضرب المثل رشتی میگه:

رسیدی خونه بزن تو گوش زنت!!!

تو نمیدونی واسه چی زدی...اما اون میدونه چرا خورده...!!!

 ------------------

میدونی فرق تو با فرقون چیه؟

اون گل میبره....تو دل....!!!

-----------

دکتر به یارو میگه: دوتا خبر بد دارم.
اولیش اینه که تو فقط بیست و چهار ساعت زنده می مونی.
یارو میگه دومیش چیه؟
دومیش اینه که دیروز یادم رفت اینو بهت بگم!!!

------------

 

اصفهانیه می خواد عکس بگیره میاد اتوبان تهران-کرج با سرعت بالای 120 کیلومتر شروع میکنه به دویدن

-------------بلیط های اصفهان از ۲۰۰ تومن به 10۰ تومن کاهش پیدا می کنه، اصفهانیا اعتراض می کن. ازشون می پرسن واسه چی اعتراض کردین می گن چون قبلا که پیاده می رفتیم ۲۰۰تومن به نفعمون بود، اما حالا 10۰ تومن به نفعمونه!

-------------

یه پیرزن خودشو تو آینه می بینه می گه آینه هم آینه های قدیم

------------

لوطی ترین جمله ی سال :

قرمزی چشاتیم

نفازولین بریز فنا شیم !

--------------


می دونی CNG مخفف چیه؟
یعنی سوخت نداریم جیگر

--------------

آبادانیه میره تو یه کتابفروشی .... میگه : وولک پوستر مو رو داری ؟ ........... کتابفروش میگه : نه ........ آبادانیه می گه : وی ی ی تو هم تموم کردی ؟

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد