تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

مشروب فروشی به نام کعبه در آمریکا !

پس از توهین به ساحت مقدس قران کریم و تلاش برای آتش زدن صفحات شریف این کتاب آسمانی اینک طرح دیگری برای تخریب چهره اسلام در حال اجرا است.

 
در ادامه طرح توهین و تخریب چهره دین آسمانی اسلام خبرها از آغاز به کار فروشگاه نوشابه های الکی به نام "کعبه" در آمریکا حکایت دارد.
 
بر اساس این گزارش در منطقه تجاری منهتن در نیویورک ، یک مشروب فروشی جدید به نام "سیب مکه" افتتاح شده که به خانه کعبه بسیار شبیه است.

منهتن محل قرار داشتن برجهای دوقلوی مرکز تجارت جهانی است که در حملات تروریستی 11 سپتامبر فروپاشید. به تازگی قرار بود مسجدی در نزدیکی این نقطه آغاز به کار کند که با واکنش تندورهای مسیحی و تبلیغات تند رسانه های امریکا علیه مسلمانان مواجه شد.

 
این گزارش حاکی است به نظر می رسد شروع به کار این مشروب فروشی بخش دیگری از سناریوی بزرگ تحقیر اسلام و مسلمانان و برای واکنش به ساخت مسجد در این منطقه باشد.
 
مسلمانان نیویورک از دولت ایالات متحده آمریکا خواسته اند برای جلوگیری از افتتاح این مشروب فروشی اقدامی صورت دهد اما تا کنون این فشارها به نتیجه نرسیده است.

گفتنی است به زودی کنگره عظیم و جهانی حج با حضور بیش از  دو میلیون نفر از مسلمانان جهان در مکه مکرمه آغاز خواهد شد. باید دید این اقدام نابخردانه و موذیانه با چه واکنشی از سوی جهان اسلام رورو می شود. همچنین گزارشهای حاکی است گروههای اجتماعی مسلمانان در شبکه اینترنت با ارسال تصاویر این فروشگاه به دیگر مسلمانان خواستار واکنش مناسب به این اقدام شده اند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد