تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

ملک سلیمان نبی

          

: «ملک سلیمان» به کارگردانی شهریار بحرانی یکی از پروژه‌های فاخر سینمایی است که با پشت سرگذاشتن مراحل فنی برای نمایش در بیست و هفتمین جشنواره فیلم فجر آماده می‌شوددر ائمه میتوانیدتصاویری از صحنه های فیلم برگزیده جشنواره ملک سلیمان مشاهده کنید..

 . برای اولین بار در سینمای پس از انقلاب از «لئولو» هنگ کنگی طراح جلوه‌های ویژه برای همکاری در این پروژه دعوت شد. او در کارنامه هنری خود طراحی جلوه‌های ویژه فیلم شاخص آنگ لی «ببر غران اژدهای پنهان» را دارد که برای این فیلم نامزد اسکار شد و جایزه بریتیش‌آکادمی را دریافت کرد. صداگذار و آهنگساز «ملک سلیمان» هم هنگ کنگی هستند. صداگذاری به شیوه دالبی توسط کینسون تسانگ در هنگ کنگ آغاز شده و موسیقی نیز توسط پانک چان در همان کشور ساخته می‌شود.
فیلمبرداری این فیلم تیر ماه سال گذشته آغاز شد و پس از دوبار وقفه و تعطیلی در تولید به دلیل عدم تامین اعتبار بعد از گذشت 9 مهر ماه امسال به پایان رسید.
محمدرضا مویینی اواخر آبان‌ماه تدوین فیلم را به اتمام ‌رساند و صداگذاری از هفته آینده آغاز می‌شود. لئو لو کار جلوه‌های ویژه فیلم را همزمان در ایران، هنگ کنگ و چین انجام می‌دهد. صداگذاری و طراحی جلوه‌های ویژه همزمان با هم پیش می‌رود و ساخت موسقی فیلم هم بزودی آغاز خواهد شد تا اولین اکران آن درجشنواره فجر امسال باشد. مجتبی فرآورده تهیه‌کننده این فیلم در گفتگو با خبرنگار «همشهری امارات» در باره حضور «ملک سلیمان» در جشنواره می‌گوید:« ما تلاش می‌کنیم فیلم را به جشنواره برسانیم اما از آنجا که این فیلم پروژه جدیدی در سینمای ایران است، مسائل حاشیه‌ای زیادی دارد. ما امیدوارهستیم «ملک سلیمان» به جشنواره برسد اما ممکن است اتفاقات پیش‌بینی نشده‌ای رخ دهد.»

 

 

 به گفته تهیه‌کننده 500 تا 600 پلان جلوه‌های ویژه در این فیلم باید ساخته شود که بخشی از آن در ایران توسط انیماتورهای ایرانی و بخشی دیگر در چین و هنگ‌کنگ انجام خواهد شد. فرآورده در این باره توضیح می‌دهد:« هماهنگ کردن این کار در سه کشور سختی‌هایی را به همراه دارد.شرکت کاریز پارسه در ایران برای طراحی جلوه‌های ویژه این فیلم تاسیس شد و با نظارت آقای «لئو» این کار را انجام می‌دهد. ایشان طبق مراودات و آشنایی که با انیتماتورهای ایرانی پیدا کردند بخشی از کار را به آنها سپردند اما به دلیل اینکه حجم کار زیاد است بخش دیگری از آن در دو شرکت دیگر آقای «لئو» در چین و هنگ‌کنگ انجام می‌گیرد. می‌توان گفت این کار به صورت مشترک بین ایرانی‌ها و هنگ‌کنگی‌ها انجام می‌شود.» 
 

در ادهمه عکس هایی جالب ودیدنی از صحنه های فیلم مشاهده کنید 

 

 

            

 

    

 

 

 

        

 

 

 

  

 

  

 

                         

 

             

 

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
فافا چهارشنبه 28 مهر‌ماه سال 1389 ساعت 00:39 http://www.seeemo.blogspot.com

سلام رفیق
فقط 22 تا کلیک کم دارم تا بهم پول بدن
بیا تو وبلاگم و رو بنر بالای وبلاگم کلیک کن
رفتی تو سایت پنجره رو ببند و برو
این کمک رو در حقم بکن
دمت گرم خدایش
ایشالا عروسیت جبران کنم!
نه میگم بیا لینکم کن یا ندیده در مورد مطلبت نظر دادم
فقط ازت یک خواسته داشتم
این کارو واسم بکن خدایش
من برم به 13 نفر دیگه هم بگم تا 22 نفر کامل بشه
روت حساب کردماااا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد