تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

شیث عمداً اجازه داد مجیدی گل بزند!

محمود خوردبین، سرپرست پرسپولیس در برنامه نود گفت که علی دایی، سرمربی پرسپولیس به این دلیل از رضایی ناراضی است که می‌توانست با خطا بیرون از محوطه جریمه مانع گلزنی مجیدی شود. به عقیده دایی داور بازی حتی اگر رضایی را با کارت قرمز روبرو می‌کرد اتفاقی در یکی دو دقیقه پایانی بازی نمی‌افتاد.

دایی پس از بازی کاپیتان دوم تیمش را به کمیته انضباطی باشگاه معرفی کرد اما به خاطر سفرش به زوریخ برای حضور در نشست فیفا این جلسه به تعویق افتاد. انتقاد دایی به رضایی اما می تواند فراتر باشد.

دایی از رضایی انتظار داشته روی مجیدی خطا کند و این بازیکن این کار را نکرده. یعنی در کاری که می توانسته انجام دهد کوتاهی کرده. این مساله می‌تواند بیانگر کم کاری رضایی باشد. با این حال خشم دایی از رضایی می‌تواند وقتی بیشتر شود که تصور این باشد که شیث به عمد در مهار مجیدی کوتاهی کرده است و خطا روی مهاجم حریف آن هم در این شرایط کاری است که هر مدافع آماتوری هم انجام می‌دهد.

دایی معتقد است شیث بیش از حد با هواداران پرسپولیس ارتباط داشته و به جای تمرکز روی بازی بیشتر به تلویزیون ورزشگاه نگاه می‌کرده تا خودش را ببیند یا داشته هواداران را به تشویق وا می‌داشته است.

در کنار این موارد محمود خوردبین اعلام کرده مصاحبه وی با یکی از خبرنگاران تلویزیونی بعد از پایان بازی نیز دلیلی دیگر برای اخذ این تصمیم بوده است، او اتهام بزرگی به دایی زده و وی را به عنوان عامل ناکامی پرسپولیس در دربی پایتخت معرفی کرده که این موارد باعث شده علی دایی او را به کمیته انضباطی معرفی کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد