تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

قصه زیبای افشین قطبی و رفتگر

قطبی زیر پلاکاردی تبلیغاتی از بنیاد دل شیر ایستاده بود و عکاسان گرم عکس گرفتن از او بودند که چشمش افتاد به رفتگری که داشت از آن دور، زباله‌ها را جمع می‌کرد.

او سوژه‌اش را یافته بود: «بچه‌ها برویم سمت این مرد زحمتکش.او یک شیردل واقعی است.» افشین خودش را به رفتگر رساند و صدایش کرد.

مرد که از این همه توجه ناگهانی و دوربین‌هایی که به سمتش گرفته بودند تعجب کرده بود به اطرافش نگاه می‌کرد. او نه افشین را می‌شناخت و نه اصلاً می‌دانست اینجا چه خبر است.

اتفاقی که باعث شد تا افشین ناچار شود برایش توضیح دهد: «سلام من سرمربی تیم ملی فوتبال هستم، مرا می‌شناسی؟» پرسشی که پاسخی منفی داشت. اما او با درخواست گرفتن عکس یادگاری موافقت کرد.

افشین برایش می‌گفت: «فردا عکس ما روی همه نشریات چاپ می‌شود.» و واکنش مرد همچنان بی‌توجهی بود. او می‌خواست زودتر برود و کارش را انجام بدهد.

نظرات 2 + ارسال نظر
omid شنبه 8 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 23:56 http://www.itrah.com

با سلام به شما دوست عزیز و تبریک میگم وب جالبی رو طراحی کردی
تیم ما هم جدیدا"سایتی در زمینه ای تی راه اندازی کرده که هدف اون ارائه اموزش ها و نرم افزار های مفید و بدرد بخور و دهها مورد دیگست و فرقی هم که با سایر سایتها در این زمینه داره اینه که اعضا تصمیم گرفتیم تبلیغاتی در اون قرار ندیم چرا که این تبلیغات که الان در اینترنت ما هست میشه گفت تبلیغاتی مسموم هست .
لطفا" اگر مایل به تبادل لینک هستید لینک سایت مارو با عنوان زیر در وبتون قرار بدید سپس از طریق نظرات اعلام کنید تا ما هم در کمتر از 24 ساعت شما رو لینک کنیم اگر هم دوست ندارید میتونید بگید تا اول ما شما رو لینک کنیم و بهتون اعلام کنیم.
در ضمن به علت اینکه ما لینک شما رو در قسمت دایرکتوری سایت قرار میدیم میتونید برای لینکتون علاوه بر متن خود لینک 1سطر هم توضیح بنویسید تا در مقابل لینکتون نمایش داده بشه و دلیل این کار هم براتون روشنه که چه تاثیری در گوگل خواهد داشت.
http://www.itrah.com
دانلود نرم افزار ,اموزش کامپیوتر و اینترنت
موفق باشید.

WittJACQUELYN یکشنبه 7 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 21:10 http://www.bestfinance-blog.com

That is understandable that cash makes people disembarrass. But how to act when one doesn't have money? The one way only is to try to get the <a href="http://bestfinance-blog.com/topics/business-loans">business loans</a> and secured loan.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد