تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

اس م اس عاشقانه

شنیدم قصابئ محلتونو دزد برده اس دادم ببینم جــیگــ ـر منو نبردن

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

من بی بهانه و هوسی عاشقت شدم !
با هر تپیدن و نفسی عاشقت شدم !
حالا من و خیال تو هر شب نشسته ایم
یک شهر شاهدند بسی عاشقت شدم
!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

هر چند که نیستی به یادت هستم
من چشم به ره در انتظارت هستم
من بی تو وجود خویش را نشناسم
چون آینه محتاج نگاهت هستم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

چه خوشبختم من

که دستان من

بوی تو می دهد هنوز...!!

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

 

“دلتنگى”

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره تمنای بودنش رامیکند


دلتنگتم

 

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

 

تمـــام ماجرای من برای تو سه واژه شد


سه واژه جدا

مــن و ...


شب و ...


هـــوای تـــو...

* * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * * *

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد