تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

دختری با شلوارک در تهران!!

چند روز پیش داشتم از یکی از شهرکهای اطرف تهران عبور میکردم که با دیدن این صحنه جفت پا پریدم رو ترمز !!!

 

نه بابا ، این خانم گل منگولی با شلوارک اون هم تو روز روشن وسط خیابون

 

ای بابا ... بلا به دور !

 

یه لحظه پیش خودم گفتم شاید خبر نداره اینجا ایرونه و .... 

 

 

واسه همین رفتم جلو که از نزدیک ارشادش کنم () آخه وظیفه دینی و اخروی و ایناست دیگه...  :

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

خوب، این جیگر از نزدیک این ریختی بود :

 

 

به هر حال من که خواستم ارشادش کنم نشد دیگه !

 

حالا قصد من که ارشاد بود () شما چرا تا اینجای ایمیل اومدید پایین و  چشماتون هم مثل گیلاس زده بود بیرون ببینید داستان چیه؟!

 

سعی کنید شما هم مثل من بچه خوبی باشید () و منفی و منحرف فکر نکنید حالا اگه قسمت شد فقط دنبال ارشاد کردن بد حجابان باشید  بد نیست ...

مثل سانسورچی های تلویزیون که آرزوی خیلیهاست که شغل اونا رو داشته باشند !

 

شاد باشید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد