یه یارو میره با پژو 206 مسافرکشی 4 نفر رو سوار میکنه بعدش خیلی تند میره . اولی میگه آقا خیلی داری تند میری . راننده میگه تا حالا 206 داشتی ؟ طرف میگه نه . میگه : پس خفه شو . همین طور سرعت رو میبره بالا و تا نفر سوم همین جواب رو میده . چهارمین نفر میگه آقا خیلی تند میری . میگه تا حالا 206 داشتی . میگه : آره . راننده میگه : پس تورو خدا بگو ترمزش کدومه



جک های باحال نوروزی سال 1390


غضنفر دو دست خرشو قطع میکنه یکی ازش می پرسه چرا این کارو کردی میگه میخوام کانگروش کنم.




جک های خنده دار نوروزی 1390


یارو میخواسته در نماز غرق بشه جلیقه ی نجات می پوشه!





جک های بامزه نوروز 90


به یه بچه میگن اون چه حیوونی یه که به ما گوشت، شیر، ماست، کفش، لباس میده؟


بچه میگه: بابام !!!




جک های شاد نوروزی


دانش آموز : خانوم ، من فکر میکنم مستحق این نمره صفر نبودم !


معلم : آره منم موافقم ، ولی این کمترین نمره ای بود که میتونستم بهت بدم !!!




جک های جدید غضنفری 90


غضنفر به زنش میگه میخوام برای تعطیلات ببرمت دور دنیا


زنش میگه : نه ! بریم یه جای دیگه!




جک های خنده دار و باحال نوروزی 90


غضنفر می ره جهنم دمپایش را پرت می کنه تو بهشت به خدا میگه برم بیارمش؟!


.

.
.
بلای خانگی !

سخن از زن مگو که سیرم از زن / خدا داند که من دلگیرم از زن


خوشا مردی که اصلا زن ندارد / بلای خانگی چون من ندارد


که گفته زن شریک عمر مرده !؟ / مگر زن میکند تخم دو زرده !؟


.


.


.


غضنفر در کندوی عسل رو برمی داره


میبینه یه زنبوره میگه اِهم !


.


.


.


میگن فوتبالیستها یه رفیق تو دنیا دارند.اونم توپه


منم می*خوام فوتبالیست بشم چون تو خیلی توپی !


.


.


.


یارو به یه دختری میگه اسمت چیه! دختره خودشو لوس میکنه میگه:


عطر گل یاس اسمم ثریاست! یارو هم میاد کم نیاره میگه:


گ – و ز تو هوا پخشه اسمم جهان بخشه !


.


.


.


طبق آخرین گزارش ها


محققین ایرانی به روش نوینی برای پیدا کردن یافته های خود دست یافتند!


.


.


.


امروز روز ارسال اس ام اس به مزخرف*ترین دوست دنیاست


تو هم مثل من این اس ام اس رو به مزخرف*ترین دوستت بفرست !


.


.


.


اگه زندگی سختی دارید …


اگه بیکار هستید …


اگه نیاز به سرمایه دارید …


نگران نباشید…


ما براتون دعا می کنیم!


۱۰۰۰تومان میشه !


.


.


.


ببخشید یه سوال شرعی دارم. دیشب خواب شما رو دیدم.


می خام ببینم نماز آیات بهم واجب میشه یا نه !!


.


.


.


اگه یه پروانه نشست رو شونت حتما بکشش.اون بیسلیقه همون بهتر بمیره !

.
.
.
.
زن غضنفر: بازم جلو جمع به من گفتی احمق؟

غضنفر : ببخشید عزیزم! نمی دونستم این راز باید فقط بین من و تو باقی بمونه!!


.


.


.


در بحر حبیب گرچه ما خیس شدیم


در مکتب عشق…اهل تشخیص شدیم


ره زین شب تاریک نبردیم برون …


ماندیم و به دست دوست سرویس شدیم !


.


.


.


سلام خوبی؟ یه کار تو مرغداری برات پیدا کردم


کار سختی نیست فقط وقتی مرغها رو سر میبرن باید جوجه ها رو دلداری بدی!


.


.


.


عهدی که با تو بستم هرگز گسستنی نیست, من مخلص تو هستم لازم به بستنی نیست !


.


.


.


من شمع بودم و سوختم ، ولی تو پروانه بودی


تا جیز شدی فلنگو بستی !


.


.


.


تو را چون بادبادک دوست دارم / مثال پول قلک دوست دارم


تو گفتی بچه ای ، باشد ، ولی من / تورا قد لواشک دوست دارم . . . !