تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

اس ام اسهای عاشقانه دسته اول و ناب | اس ام اس غم و تنهایی

نخواهم کشت دل را،

از چه باید بگذرم از تو؟

سراسر باده ی عشقم،

سراپا ساغرم از تو

شهامت می کنم اما،

نه در ترکت عزیز دل

نمی گردد دمی حتی،جدایی باورم از تو

خرس مهربون

 


__/ΓΠ\_

'-O----O-'

برات آژانس فرستادم سوار شو بیا دلم برات تنگ شده

صدیق – ایرانشهر

  


نوشتم حرف دل  تا تو بخوانی .زتو دورم ولی دردم بدانی به غیر ازتو کسی را دوست ندارم.بمیرم گر مرا از خود برانی

صدیق – ایرانشهر

 


گفتم شبی به مهدی از تو نگاه خواهم

گفتاکه من هم از تو ترک گناه خواهم

0919****346

 


 

اونقدر دلم برات تنگ شده که میخوام از دوریت گریه کنم،اما وقتی قیافت یادم میاد خندم میگیره

0919****346

  


ساکنان دریا پس از مدتی صدای امواج را نمیشنوند.چه تلخ است قصه ی عادت

0919****346

  


درد را آهسته درلبخند پنهان کنیم،تاهرکس باما نشست غمگین نشود

0919****346

  


 

وجود نازنینت تکیه گاهی است برای بودنم؛برقرار باش تا هرگز بیقرار نباشم

(Shadow)

  


وقتی چترت خداست

بگذار باران سرنوشت هر چه میخواهد ببارد

(Shadow)

  


من و تو میدانیم کز پی هر تقدیر حکمتی می آید؛

من و فرسایش دل، تو و تصمیم مکان، ما و تقدیر  زمان

چه شود آخر  دلتنگیها

(Shadow)

  


 

سکوتی بود برقلبم که با آن میزدم فریاد اگر از شهر غم رفتئ مرا هرگز مبر از یاد

0915****165

 


 

آتش دوست اگر در دل ما خانه نداشت.عمر بی حاصل ما این همه افسانه نداشت

0915****165

 


 

تبسم شیرین عشق گوشه ای از نگاه خداست،تنها به نگاه او می سپارمت

0915****165

  


دوست دارم شب رابه غم سرکنم،دفتری را از اشک چشم تر کنم،نام آن دفتر نهم دیوان عشق،عشق را عنوان آن دفتر کنم

0915****165

  


هدیه ای برای تو1_2_3_4_5

قبل ازاینکه بیای پایین عددی انتخاب

کن.

1_قلبم

2_روحم

3_جسمم

4_هیچکدام

5_زندگیم

فدای تو....!

0915****165

  


مهربانترین قلبهامتعلق به کسانی است که بامحبت دیگران رایاد می کنند

0915****165

   


در عشق اگر عذاب دنیا بکشی

با اشک دو دیده طرح دریا بکشی

تا خلوت من هزار فرصت باقیست

تنها نشدی که درد تنها بکشی

(jojo)
نظرات 2 + ارسال نظر
آزاد پنج‌شنبه 13 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:18

دستت درد نکنه خیلی عالی بود

۱۴۰ شنبه 12 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13

سلام مر۳۰..................عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد