تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

ستایش اصلا آرایش ندارد !

bia2tafrihi.com at site

طراح گریم سریال «ستایش» درباره ی اینکه چرا تفاوت گریم و آرایش در این سریال محسوس نیست و بازیگر نقش «ستایش» اغلب با آرایش دیده می شود گفت: در سریال «ستایش» این طور نیست که شخصیت اصلی در یک صحنه آرایش داشته باشد و در یک صحنه نداشته باشد ؛ آرایش «ستایش» در همه ی صحنه ها یکنواخت بوده است.

مسعود ولدبیگی بیان کرد: گاهی در یک سریال بازیگر نقشی غم انگیز دارد و در اثر یک خبر بد شوکه شده که به تبع این حالت، بازیگر مقداری رنگ پریدگی دارد. اما گاهی بازیگر در سریال نقش بیمار را بازی می کند ، در این صورت باید از آرایش فاصله بگیریم وسعی کنیم بازیگر را با آن چهره ای که باید باشد گریم کنیم.

این گریمور ضمن تصدیق گفته ی رییس سازمان صداوسیما مبنی بر اینکه آرایش بازیگران به دلیل نوع سیستم پخش کننده غلیظ دیده می شود، عنوان کرد: اگر دیده می شود که چهره «ستایش» سرخ است بیشتر به دلیل نوع سیستم تلویزیون است وگرنه فرمی که ما برای او انتخاب کردیم یک فرم روشن است و اصلا این سرخی را ندارد.

ولدبیگی با بیان اینکه مشخص نیست که با پروژه «ستایش ۲» همکاری داشته باشد، درباره ی تعداد زیاد بازیگران این سریال و سختی کار اظهار کرد: زمانی که برای گریم هر بازیگر صرف می شود از قبل برنامه ریزی می شود اما اگر تعداد بازیگران زیاد باشد، ما زمان بیشتری را برای گریم آنها صرف می کنیم.

وی که طراحی گریم سریال ماه رمضان شبکه اول را هم بر عهده داشت، درباره ی تفاوت کار در «سقوط یک فرشته» با «ستایش» نیز خاطر نشان کرد: ما برای «سقوط یک فرشته» نزدیک به ۷۵ ساعت به طور مدام کار می کردیم چون زمان کمی داشتیم و این کار را سخت می کرد در حالی که در «ستایش» این طور نبود.

مسعود ولدبیگی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه شتابزدگی یک پروژه چقدر می تواند بر روی کیفیت گریم تاثیرگذار باشد؟ عنوان کرد: در پروژه هایی که شتابزدگی وجود دارد با اینکه فرصت کم است و کار باید سریع انجام شود، اما سعی می کنیم کار را خوب انجام دهیم تا بر روی کیفیت و نوع گریم تاثیر نگذارد.

نظرات 1 + ارسال نظر
۰۰۰ چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 16:57

اماستایش چشاش خیلی ارایش داره تابلوست کسی که این وضع زندگیو داره و اون طرز فکر نباید اینقد....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد