تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

دختر جوان در زابل به‌ دست پدرش کشته شد !


رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان از قتل دختر ۱۹ ساله‌ای به‌دست پدرش در زابل خبرداد.

سرهنگ محسن عطار با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام یک مورد فوت مشکوک در یکی از روستاهای زابل‌، ماموران پلیس آگاهی این شهرستان با اکیپی از ماموران، برای بررسی صحنه جرم به محل حادثه مراجعه کردند.

وی ادامه داد: ماموران پس از رسیدن به محل با جسد دختر ۱۹ ساله‌ای برخورد کردند که آثار ضرب و جرح روی دست‌ها و سر وی مشهود بود.

رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان ادامه داد: ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی از پدر متوفی، متوجه شدند وی با همسرش اختلاف داشته است.

عطار با بیان اینکه پدر متوفی سرانجام لب به اعتراف گشود به اعترافات متهم درباره نحوه به قتل رساندن دخترش اشاره کرد و گفت: متهم در شب حادثه به خاطر اختلاف با همسرش و این که وی به خانه نیامده بود، مقداری از وسایل خانه را به آتش کشیده که دخترش مانع از کار او شده بود و پدر نیز به‌وسیله رگلاتور گاز چند ضربه به سر او وارد کرده و او بی‌هوش شده است و هنگام صبح متوجه شد که دخترش مرده است.

بنا به گفته رییس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی سیستان و بلوچستان، پس از اقرار صریح متهم، وی به مرجع قضایی معرفی و با قرار بازداشت موقت به اتهام قتل عمد روانه زندان شد.

گردآوری : گروه اینترنتی ببینین . کام

منبع : ایسنا

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد