تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

تفریح و سرگرمی

لطفا قهقه نزنید!! و با تمام وجود از این همه تنوع لذت ببرید

اپلیکیشن سهراب سپهری برای آیفون

بی شک با نام سهراب سپهری شاعر و نقاش نوپرداز ایرانی آشنا هستید. تعدادی از طرفداران سهراب در اقدامی زیبا دست به ساخت اپلیکیشنی دربارۀ این شاعر زده اند.



در این اپلیکیشن با چهار قسمت کلی آثار سهراب، آلبوم تصاویر، به یاد سهراب و درباره سهراب روبرو هستیم.

در قسمت آثار سهراب اشعار، نقاشی ها و نوشتۀ اتاق آبی که به نثر است آماده شده است. یکی از کارهای بسیار زیبایی که در این قسمت صورت گرفته است جمع آوری آهنگ ها و دکلمه های مربوط به اشعار از خوانندگانی چون شهرام ناظری، محمدرضا شجریان، محمد اصفهانی، علیرضا عصار و خسرو شکیبایی، میباشد؛ که شما هنگام خواندن اشعار میتوانید موسیقی مربوط به آن را نیز پخش کنید.

mzl.daqucxka.320x480-75.jpg

در قسمت آلبوم تصاویر، عکس هایی از شاعر طبقه بندی شده اند و راجع به هر عکس هم توضیح کوچکی داده شده است. این بخش بدون شک برای طرفداران سهراب سپهری میتواند از جذابیت خاصی برخوردار باشد.

دو قسمت به یاد سهراب و دربارۀ سهراب نیز به نقل روایاتی از سایر افراد دربارۀ شاعر و معرفی وی میپردازد. خاطرات شخصی شاعر در این قسمت جمع آوری شده است و تصاویری از منزل و لوازم شخصی سهراب نیز گردآوری شده است. یکی دیگر از کارهای این اپلیکیشن ترجمۀ اشعار به زبان انگلیسی است.

قیمت 3.99$ این اپلیکیشن شاید در ابتدا کمی گران به نظر برسد اما اگر کمی با آن کار کنید متوجه میشوید که چه از لحاظ ظاهر کاربری و چه از لحاظ محتوای درونی، زحمت زیادی برای آن کشیده شده است.

این اپلیکیشن برای دارندگان آیفون و آیپاد در دسترس است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد